Насос охолодження двигуна Т-130, Т-170 (Д-160)

Насос охолодження двигуна Т-130, Т-170 (Д-160)

Застосування  : застосовується в системах охолодження бульдозерів Т-130, Т-170 для створення примусової циркуляції охолоджуючої рідини.

Каталоговий номер 16-08-140СП

ПРАЙС

Ціни ремонту

уточнюйте у наших менеджерів.

Опис

Технічні характеристики :

Двигун : Д-160 

Вид шківа : шестеренний (зубчастий)

Тип водяного насоса : відцентровий

Частота обертання валу (хв-1) : 2700

Номінальна об’ємна подача, (м.куб / год) : –

Продуктивність (л / хв) : 28

Вага, кг : 17,5

Пристрій і принцип дії насоса водяного Т-130, Т-170 (Д-160)

Водяний насос (або помпа) системи охолодження тракторів Т-130 і Т-170, а також їх модифікацій призначений для створення примусової циркуляції охолоджуючої рідини. Насос встановлюється на передній стінці кожуха шестерень розподілу в лівій верхній частині. Основними складовими частинами насоса є корпус (поз. 5), п’ятилопастна крильчатка (поз. 3), яка закріплена на валу за допомогою гайки (поз. 2), валик (поз. 13), самопіджимне торцеве ущільнення (поз. 7) і шестерня приводу (поз. 10). Корпус оснащений трьома патрубками. З вхідного патрубка (поз. 1) здійснюється підведення води від радіатора до насоса; по перепускному клапану (трубці) вода потрапляє з водовідвідної труби головок блоку; через відвідний патрубок вода подається до сорочок охолодження основного і пускового двигунів. Валик помпи обертається в двох підшипниках (поз. 11). Через отвір, виконаний в корпусі насоса, до шарикопідшипників з системи змащування дизеля подається масло. Для запобігання перетікання масла по валику, в корпусі помпи  встановлений самопіджимний резинокаркасний сальник.

Вода в корпусі водяного насоса Д-160 утримується за допомогою торцевого ущільнення, яке складається з металографітової шайби (поз. 18), кільця, манжети (поз. 6) і пружини (поз. 15). Пружина притискає торці кільця і ​​шайби, що забезпечує в порожнині надійне контактне ущільнення. За допомогою підшипника (поз. 11), стопорного кільця і ​​буртика валик утримується від поздовжнього переміщення. Вода з системи охолодження спускається через отвори корпусу і вхідного патрубка насоса.

с.1 - Водяний насос (помпа) системи охолодження тракторів Т-130, Т-170
1 - вхідний патрубок; 2 - гайка кріплення крильчатки; 3 - крильчатка; 4 - кільце з нержавіючої сталі; 5 - корпус насоса; 6 - гумова манжета самоподжимной торцевого ущільнення; 7 - сальник ущільнення; 8 - стопорне кільце; 9 - дистанційна втулка; 10 - приводний шестерня; 11 - шарикопідшипник; 12 - гайка кріплення приводний шестерні; 13 - валик; 14 - шайба маслоотражательних; 15 - пружина розпірна; 16, 17 - тарілки пружини; 18 - металографітові шайба; 19 - прокладка.