Насос охолодження двигуна КамАЗ Євро

Насос охолодження двигуна КамАЗ Євро

Застосування  : застосовується в системах охолодження автомобіля КамАЗ (ЄВРО-3) для створення примусової циркуляції охолоджуючої рідини.

Каталоговий номер :  740.63-1307010

ПРАЙС

Ціни ремонту

уточнюйте у наших менеджерів.

Опис

Технічні характеристики :

Двигун : 740.60-360, 740.61-320, 740.62-280, 740.63-400

Вид шківа : шестиручейний

Тип водяного насоса : відцентровий

Частота обертання валу (хв-1) : 2800

Номінальна об’ємна подача, (м.куб / год) : –

Продуктивність (л / хв) : 38

Вага, кг : 5,2

Пристрій і принцип дії насоса водяного КамАЗ Євро

Водяний насос системи охолодження автомобіля КамАЗ з двигуном Євро-3 забезпечує циркуляцію робочої рідини для охолодження вузлів і деталей двигуна. Помпа монтується на лівій передній частині блоку циліндрів і отримує обертання через клиноремену передачу від шківа коленвала. Конструктивна відмінність даних насосів полягає в тому, що вентилятор знаходиться не на шківі водяного насоса, а на гідромуфті.

Валик (поз. 4) в корпусі помпи (поз. 5) встановлено на двох кулько – роликових дворядних підшипниках (поз. 6) радіального типу і ущільнений самоподжимним торцевим ущільненням (поз. 6), що складається з текстолітової шайби, гумової манжети, пружини і двох обойм. Ущільнення обертається разом з крильчаткою (поз. 7) і валиком. Пружина через манжету притискає шайбу до площини корпусу, тим самим запобігаючи витіканню рідини з помпи. Підшипники насоса змащуються пластичним мастилом, що не вимивається рідиною. Процес змащення помпи КамАЗ Євро-3 здійснюється через маслянку шприцем до моменту появи матеріалу з контрольного отвору. Зайве мастило, що виділилося необхідно видалити, оскільки воно руйнує ремені приводу.

До основних несправностей помпи можна віднести тріщини і відколи на корпусі, знос або вигин валика, а також знос торцевого ущільнення. Тріщини і відколи на корпусі помпи усуваються за допомогою зварювання, при цьому деталь необхідно попередньо нагріти нейтральним ацетіленокислородним полум’ям. Крім того, закладати тріщини можна епоксидною смолою. Вигин валика усувають за допомогою преса, а при малих зносах – хромуванням, після чого валик шліфується до номінальних розмірів. Торцеве ущільнення при зносі ремонту не підлягає, тому замінюється новим.

Мал.1 – Водяний насос  системи охолодження автомобілів КамАЗ з двигуном Євро-3

1 – шків привода насоса; 2 – кільце упорне; 3 – кулько-роликовий підшипник; 4 – валик насоса; 5 – корпус насоса; 6 – торцеве ущільнення; 7 – крильчатка.