Корзина зчеплення ЮМЗ-6 старого зразку

Корзина зчеплення ЮМЗ-6 старого зразку

Застосування  : використовується для тракторів ЮМЗ-6 і модифікацій з двигуном Д-65.

Каталоговий номер : 45-1604010 СБ / 45-1604080-А2 / 45-1608040

ПРАЙС

Ціни ремонту

уточнюйте у наших менеджерів.

Категорія:

Опис

Технічні характеристики :

Кріплення :  болти

Особливість :  постійно замкнута

Двигун :   Д-65

Вага, кг :  36

Схема і принцип роботи муфти зчеплення ЮМЗ-6

На трактор ЮМЗ-6 встановлена ​​дводискова (двухпоточна) фрикційна муфта зчеплення ЮМЗ-6 45-1604080-А2, тип – постійно замкнутий. Дана муфта вдає із себе комбінацію пари муфт зчеплення: головна і муфта приводу механізму відбору потужності, на кожній з яких розташовано по два провідних і по два ведених диска. Коли педаль знаходиться у вільному стані (див. Мал.), всі чотири диска притиснуті пружинами до маховика ЮМЗ і завдяки силам тертя відбувається передача крутного моменту через вал головної муфти від двигуна, через вал приводу BOM – механізму відбору потужності.

У момент натискання на педаль при її першій половині ходу обидва натискних диска відводяться важелями від маховика, при цьому між цими дисками знаходиться затиснутий пружинами ведений диск. У цьому положенні відбувається вимикання головної муфти і звільнення одного з відомих дисків. Ведений диск муфти зчеплення при цьому продовжує обертання. Далі, при продовженні натискання на педаль відбувається упор штифтів нажимного переднього диска в болти регулювання і диск припиняє своє переміщення. Натискний задній диск продовжує переміщення назад, при цьому долаючи пружинний опір; завдяки цьому відбувається звільнення веденого диска і вимикання муфти зчеплення.

Для перевірки стану зносу кошика зчеплення, а також пружності пружин використовують універсальний пристрій діагностування фрикційних муфт. Це гідросистема замкнутого типу, що має первинний перетворювач (по типу мессдози) і манометр (градуювання – одиниці сили). Крім цього, пристрій має пристосування, що складається з основи і кутоміра, роль якого – установка під певним кутом відносно нейтральної позиції органу виключення муфти. Порядок діагностування муфти зчеплення наступний: пристрій закріплюється на педаль або на важіль вимикання муфти; запускається двигун і трактор встановлюється на прямому рівному майданчику, покриття якого повинне бути твердим; муфта вимикається, включається передача і при плавному відпуску педалі в момент початку руху трактора роблять фіксацію показань приладу.

Схема муфти зчеплення ЮМЗ-6

1 – маховик; 2 – ведений диск головної муфти; 3 – натискний диск головної муфти; 4 – ведений диск муфти ВОМ; 5 – натискний диск муфти ВОМ; 6 – штифт; 7 – регулювальний болт; 8 – віджимний важіль; 9 – педаль; 10 – вал головної муфти зчеплення; 11 – вал приводу ВВП; 12 і 13 – натискні пружини.