ГПК ЮМЗ

Гідропідсилювач кермового управління ЮМЗ-6

Застосування : призначений для установки в систему рульового управління трактора “ЮМЗ” зменшує зусилля, що витрачається водієм на керування трактором, розвантажує рульове колесо від ударів, що виникають при їзді по нерівній дорозі, підвищує маневреність і безпеку руху . Використовується на ЮМЗ-6 і модифікаціях ЮМЗ-6АЛ, ЮМЗ-6АМ, ЮМЗ-6КЛ, ЮМЗ-6 км (двигун – Д-65, РМ-80).

Каталоговий номер : 45Т-3400010 (зустрічаються такі каталожні номери як 45Т-3400010-01, 45Т-3400010-02)

ПРАЙС

Ціни ремонту

уточнюйте у наших менеджерів.

Опис

Технічні характеристики:

Клас чистоти робочої рідини :  12 по ГОСТ 17216-71

Двигун :  Д-65, РМ-80

Вид : гідравлічний

Особливості :  працює в парі з насос НШ-10

Вузол управління :  управління рульове

Кінематична в’язкість масла, сСт :  40-70

Робоча рідина (рекомендована) : моторні масла: М8 і М10 (ГОСТ 17479.1-85); Гідравлічні масла: МГ-30 (ТУ-38.10150-79), МГЕ 46В (ТУ38.001347-83); Гідравлічне масло А (ТУ38.1011282-89); Індустріальне масло: І-30А, І-40А, І-50А (ГОСТ 20799-88)

Вага, кг : 40

Пристрій і принцип дії гідропідсилювача керма МТЗ-80

На тракторах серії ЮМЗ встановлюється гідропідсилювач черв’ячного типу, який виконаний в одному корпусі з механізмом рульового управління. Призначений для зниження зусиль, докладених трактористом при управлінні агрегатом, зменшення впливу навантажень на рульове колесо при русі по нерівних дорогах.

Для коректної і тривалої роботи гідропідсилювача  та гідросистеми в цілому необхідно дотримуватися ряду встановлених параметрів вузлів і деталей. Невідповідність цих параметрів усувається за допомогою відповідних регулювань. Регулювання зазору зачеплення пари черв’як – сектор здійснюється відверненням болта (на малюнку поз. 27) на 2-3 обороту і поворотом втулки по (для зменшення) або проти (для збільшення) годинниковою стрілкою. Цей зазор повинен відповідати зазору на поверхні бічної частини черв’ячних шліців при знаходиться в середньому положенні сошки 0,6 – 0,7 мм. Після регулювання болт необхідно звернути. Для стабільної роботи ГПК важливо правильно затягнути упірні підшипники сферичною гайкою (поз. 20), однак слід враховувати, що через надмірне підтискання може статися перекіс золотника і збільшиться зусилля повороту. Перед затягуванням розподільник закріплюють на корпусі ГПК двома болтами, підклавши перед цим під головки болтів шайби, що відповідають товщині фланця кришки (поз. 19). Гайку черв’яка затягують до упору і викручують на 1/8 – 1/12 обороту таким чином, щоб отвір в черв’яку збіглося з прорізом під шплінт. Потім гайку шплінтують. Далі викручують болти, що кріплять розподільник до корпусу, ставлять кришку і міцно кріплять розподільник до гуру ЮМЗ-6. Регулювання вільного ходу поворотного валу виробляють із закручуванням до упору гвинта корпуса рульового механізму, послабивши контргайку. Потім гвинт відкручують на 1/8 – 1/10 обороту і стопорять його контргайкою.

Мал. 1 – Схема рульового управління ЮМЗ з гідропідсилювачем керма 45Т-3400010

1 – рульове колесо; 2 – рульова колонка; 3 – педаль; 4 – ексцентрична втулка; 5 – корпус; 6 – рейка; 7 – регулювальні прокладки; 8 – упор; 9 – палець; 10 – верхня кришка циліндра; 11 – шток; 12 – поршень; 13 – нижня кришка циліндра; 14, 29 – болти; 15 – сошка; 16 – контргайка; 17, 20 – пружини; 18 – гвинт; 19 – запобіжний клапан; 21 – кришка; 22 – сферична гайка; 23 – золотник; 24 – корпус розподільника; 25 – плунжер; 26 – черв’як; 27 – сектор; 28 – нагнітальний маслопровід; 31 – зливний маслопровід; 32 – дренажний маслопровід; 33 – фільтр; 34 – бак; 35 – всмоктувальний маслопровід; 36 – насос; I і II – порожнини.