ГПК Т-40

Гідропідсилювач кермового управління Т-40

Застосування : призначений для установки в систему рульового управління трактора “Т-40” зменшує зусилля, що витрачається водієм на керування трактором, розвантажує рульове колесо від ударів, що виникають при їзді по нерівній дорозі, підвищує маневреність і безпеку руху.

Каталоговий номер :  Зустрічаються маркування (в залежності від комплектації) – Т30-3405010, Т30-3405010-А, Т30-3405010Б-1, Т25-3400020-Ж, Т30-3405010-Е, Т40-3401020-В

ПРАЙС

Ціни ремонту

уточнюйте у наших менеджерів.

Опис

Технічні характеристики:

Клас чистоти робочої рідини :  12 по ГОСТ 17216-71

Двигун : Д-144, Д-37

Вид : гідравлічний

Особливості : поршневий. Масло розподіляється завдяки золотнику, вміщеному всередину поршня

Вузол управління :  управління рульове

Кінематична в’язкість масла, сСт :  40-70

Робоча рідина (рекомендована) : моторні масла: М8 і М10 (ГОСТ 17479.1-85); Гідравлічні масла: МГ-30 (ТУ-38.10150-79), МГЕ 46В (ТУ38.001347-83); Гідравлічне масло А (ТУ38.1011282-89); Індустріальне масло: І-30А, І-40А, І-50А (ГОСТ 20799-88)

Вага, кг : 25

Пристрій і принцип дії гідропідсилювача керма Т-40

На тракторі Т-40 з двигуном Д-144 встановлений гідропідсилювач Т30-3405010-Е поршневого типу, в якому розподіл масла відбувається за допомогою золотника, розташованого усередині поршня. ГПК Т-40 з кронштейном (з трубою кріплення) розташований в передній частині трактора під капотом. Одна сторона поршня виконана у вигляді рейки з трьома зубцями змінної товщини, що входять в зачеплення з сектором вала, зуби якого також мають змінну товщину. Середній зуб поршня при складанні поєднується із середньою западиною сектора. Зазор в секторному зачепленні з поршнем регулюється за допомогою регулювального гвинта. При роботі трактора потік масла, який передається насосом гідросистеми, розділяється на два напрямки: до гідропідсилювачу і до роздільно-агрегатної гідравлічної системи. Цей поділ проводиться клапаном потоку, золотник якого має дросельний отвір, розраховане на подачу масла 10-12 л / хв – величина, необхідна для нормальної роботи ГПК.

При зносі зубів сектора і рейки гідропідсилювача керма Т-40  можливе збільшення люфту штурвала. Допустимим вважається люфт, що не перевищує 25-30 градусів (0,43-0,52 рад) при вимкненому живленні і 0-5 градусів (0,087 радий) при подачі масла. Регулювання (зменшення) цього зазору виконують шляхом зміщення вала сектора за допомогою гвинта регулювання зачеплення, оскільки зубці мають змінний перетин. Гвинт спочатку закручують до відмови, а потім викручують на 1/6 – 1/8 обороту, закріпивши контргайкой. Крім цього, збільшення люфту може бути викликано збільшенням зазору між поршнем і гайками механізму (поз. 24). Допустимий вказаний зазор при складанні повинен знаходиться в межах 1 мм (+/- 0,1 мм). Регулювання клапана поділу потоку виконують на стенді. Без стенду можна забезпечити подачу в 7-10 л / хв при укрученні гвинта регулювання на глибину приблизно 10 мм в корпус. При регулюванні захисного клапану роблять наступне: між рамою трактора і сошкою встановлюється розпірка у вигляді дерев’яного бруска і штурвал при включеному двигуні повертається до упору сошки в брус, при цьому тиск системи контролюється за манометром, встановленим замість трубки. Допустима величина тиску повинна відповідати діапазону в 70-80 кг / см2.

Мал.1 – Гідропідсилювач керма Т30-3405010-Е трактора Т-40

1 – вал сошки; 2, 14 – кулькові підшипники; 3, 23 – корпуси; 4 – гвинт регулювальний; 5 – кришка корпусу верхня; 6, 7 – гайка-ковпачок; 8 – гвинт регулювальний; 9-запобіжний клапан; 10 – пробка; 11 – штифт; 12 – пружина; 13, 15 – гайки; 16 – гайка передня; 17 – ущільнення; 18 – поршень; 19 – пружинна шайба; 20 – гайка задня; 21 – кришка задня; 22 – гвинт гідропідсилювача; 24 – пружина золотника; 25 – упор; 26 – золотник; 27 – кришка передня.