ГПК МТЗ

Гідропідсилювач кермового управління МТЗ

Застосування : призначений для установки в систему рульового управління трактора “МТЗ” зменшує зусилля, що витрачається водієм на керування трактором, розвантажує рульове колесо від ударів, що виникають при їзді по нерівній дорозі, підвищує маневреність і безпеку руху (трактор МТЗ-80, МТЗ-82 і модифікації).

Каталоговий номер : 72-3400015 (зустрічається позначення 70-3400020)

ПРАЙС

Ціни ремонту

уточнюйте у наших менеджерів.

Опис

Технічні характеристики:

Клас чистоти робочої рідини :  12 по ГОСТ 17216-71

Двигун :  Д-240, Д-243, д-245 і його модифікації

Вид : гідравлічний

Вузол управління :  управління рульове

Кінематична в’язкість масла, сСт :  40-70

Робоча рідина (рекомендована) : моторні масла: М8 і М10 (ГОСТ 17479.1-85); Гідравлічні масла: МГ-30 (ТУ-38.10150-79), МГЕ 46В (ТУ38.001347-83); Гідравлічне масло А (ТУ38.1011282-89); Індустріальне масло: І-30А, І-40А, І-50А (ГОСТ 20799-88)

Вага, кг : 69

Пристрій і принцип дії гідропідсилювача керма МТЗ-80

На тракторах серії МТЗ застосовується ГУР 70-3400020 окремо – агрегатного типу з циліндром двосторонньої дії і однозолотниковим розподільником. Гідропідсилювач є проміжним механізмом, за допомогою якого здійснюється гідравлічний і механічний зв’язок між кермом і направляючими колесами. Механізм рульового управління (черв’як і сектор) і гідроагрегати системи (силовий циліндр, розподільник, бак) знаходяться в одному вузлі, встановленому перед радіатором тракторного двигуна. Зовні ГУР закриває облицювання радіатора.

Поворот рульового колеса до упору або поворот коліс трактора в глибокій колії можуть призвести до підвищення тиску робочої рідини в гідромеханізму підсилювача. У подібній ситуації спрацює запобіжний клапан і рідина піде на злив в бак.

При появі несправностей гідропідсилювача керма МТЗ-80 виникає “важке” рульове управління. Це може бути викликано: а) появою піни в системі через недостатній обсяг робочої рідини в корпусі ГУР або потрапляння повітря в систему. У першому випадку необхідно провести перевірку рівня рідини в баку і долити до норми при необхідності. У другому перевіряється на герметичність усмоктувальна магістраль, знаходяться і усуваються місця підсосу повітря; б) порушенням регулювання запобіжного клапана, викликаним падінням тиску в системі. У цьому випадку необхідно провести регулювання клапана на тиск в діапазоні 7,5-8,5 MПа; в) великими витоками в насосі. При їх виявленні насос підлягає заміні; г) заїданням зачеплення червячно- секторної пари. Регулювання зачеплення здійснюється поворотом ексцентричної втулки, після регулювання фіксується двома болтами.

Мал. 1 – Гідропідсилювач керма 70-3400020 тракторів серії МТЗ

1 – поворотний вал; 2 – корпус; 3 – верхня втулка; 4 – сектор; 5 – черв’як; 6 – ковпачок запобіжного клапана; 7 – пробка; 8 – верхня кришка; 9 – гайка; 10 – регулювальний болт; 11 – підвідний трубопровід; 12 – зливний фільтр; 13 – корпус клапана; 14 – трубопровід клапана; 15 – поворотний кран датчика блокування диференціала; 16 – регулювальні прокладки; 17 – золотник датчика блокування диференціала; 18 – упор рейки; 19 – рейка; 20 – всмоктувальний трубопровід; 21 – нижня втулка; 22 – сошка; 23 – гайка сошки; 24 – манжета; 25 – зливна пробка; 26 – спускний патрубок.