ГПК К-700, К-701

Гідропідсилювач кермового управління К-700, К-701

Застосування : призначений для установки в систему рульового управління трактора “К-700” зменшує зусилля, що витрачається водієм на керування трактором, розвантажує рульове колесо від ударів, що виникають при їзді по нерівній дорозі, підвищує маневреність і безпеку руху (Трактор К-701, К-700А «Кіровець»).

Каталоговий номер :  700.34.22.000

ПРАЙС

Ціни ремонту

уточнюйте у наших менеджерів.

Опис

Технічні характеристики:

Клас чистоти робочої рідини :  12 по ГОСТ 17216-71

Двигун :  ЯМЗ-238, ЯМЗ-240

Вид : гідравлічний

Вузол управління :  управління рульове

Кінематична в’язкість масла, сСт :  40-70

Робоча рідина (рекомендована) : моторні масла: М8 і М10 (ГОСТ 17479.1-85); Гідравлічні масла: МГ-30 (ТУ-38.10150-79), МГЕ 46В (ТУ38.001347-83); Гідравлічне масло А (ТУ38.1011282-89); Індустріальне масло: І-30А, І-40А, І-50А (ГОСТ 20799-88)

Вага, кг : 44

Пристрій і принцип дії гідропідсилювача керма К-700

Гідропідсилювач керма трактора К-700 є складовою частиною гідросистеми управління поворотом. Його призначення – це зменшення зусиль, які витрачає тракторист на управління, передача обертання від рульового колеса до керованим переднім колесам в одному напрямку. Це забезпечує розвантаження від ударів рульового колеса, які виникають при русі по нерівній дорозі, а також підвищує безпеку і маневреність ходу, оскільки трактор зберігає заданий напрямок навіть при пошкодженій шині переднього колеса.

Тип гідропідсилювача – золотниковий, з приводом від редуктора. Редуктор одноступінчатий, черв’ячного типу, в корпусі розташовані циліндричний сталевий золотник і вал черв’яка, встановлений на парі голчастих підшипників. У каналах корпусу розташовані штовхачі, плунжери, гільзи. На плунжери спирається поверхня золотника, цим  забезпечується повернення і утримання золотника в нейтральному положенні. До корпусу золотника знизу прикріплений корпус запобіжного клапана, в проточці корпусу укручено сідло клапана, яке ущільнено кільцями. Через направляючу до сідла пружиною притиснута кулька. Регулювання зусилля стиснення цієї пружини виробляється за допомогою гвинта, який закритий ковпачком і зафіксований гайкою. Якщо тиск в системі стає більше 10 МПа, то відбувається віджимання кульки від сідла і злив масла з напірного каналу на зливний, а потім в бак.

Регулювання запобіжного клапана проводиться за допомогою торцевого гвинта. При необхідності підвищення тиску гвинт закручується за годинниковою стрілкою, при необхідності зниження – викручується проти годинникової. Діапазон тиску для спрацьовування клапана складає 900-950 КПа. Працездатність клапана перевіряють витягуванням штока. Звук повітря, що виходить  при цьому говорить про повну справність клапана.

Мал.1 — Гідророзподільник с редуктором (ГПК) трактора К-700

1 – втулка; 2 – голчастий підшипник; 3 – сектор; 4 – черв’як; 5 – картер редуктора; 6 – пружинне кільце; 7 – упірний підшипник; 8 – опорна шайба; 9 – золотник; 10 – пружина; 11 – шпилька; 12 – плунжер; 13, 14 – гайки; 15 – кришка; 16 – корпус золотника гідророзподільника; 17 – запобіжний клапан; 18 – сошка; 19 – гумове ущільнення; 20 – кришка; 21 – регулювальна прокладка; 22 – роликовий підшипник.