ГПК КамАЗ Євро

Гідропідсилювач кермового управління КамАЗ Євро

Застосування : призначений для установки в систему рульового управління автомобіля “КамАЗ” зменшує зусилля, що витрачається водієм на керування авто, розвантажує рульове колесо від ударів, що виникають при їзді по нерівній дорозі, підвищує маневреність і безпеку руху (КамАЗ 4310).

Каталоговий номер :  4310-3400020

ПРАЙС

Ціни ремонту

уточнюйте у наших менеджерів.

Опис

Технічні характеристики:

Клас чистоти робочої рідини :  12 по ГОСТ 17216-71

Двигун : всі двигуни серії КамАЗ

Вид : гідравлічний

Особливості : підсилений

Вузол управління :  управління рульове

Кінематична в’язкість масла, сСт :  40-70

Робоча рідина (рекомендована) : моторні масла: М8 і М10 (ГОСТ 17479.1-85); Гідравлічні масла: МГ-30 (ТУ-38.10150-79), МГЕ 46В (ТУ38.001347-83); Гідравлічне масло А (ТУ38.1011282-89); Індустріальне масло: І-30А, І-40А, І-50А (ГОСТ 20799-88)

Вага, кг : 47

Увага перед експлуатацією Гура КамАЗ потрібно:

Заливний фільтр і елемент фільтрації промиваються, а при значному засміченні смолистими відкладеннями додатково обробляються спеціальним розчинником. При проведенні сезонного техобслуговування (восени) масло в системі ГПК КамАЗ  повністю підлягає заміні.

1. Повітря, що залишився в системі ГПК КамАЗ призводить до швидкої поломки насоса і пошкодження частин рульового механізму. Про наявність повітря в системі або його попаданні, каже всінювання масла в бачку насоса, зовнішні патьоки і засаленість системи, сильний шум роботи насоса. Так само якщо після зупинки двигуна, рівень мастила в бачку піднімається 10 мм і більше, в гідросистемі ГПК залишилося чи потрапляє повітря. Для уникнення поломки насоса необхідно усунути наявність повітря в системі або усунути наявність попадання повітря в систему.

2. Герметизація системи Гура КамАЗ після заміни рульового механізму:

а) підняти передні колеса автомобіля, так що б вони відірвалися від землі;

б) залити рідину, прокрутити рульовим колесом від краю до краю 20 разів і знову долити рідину;

в) запустити двигун на 2 секунди і заглушити його, долити рідину;

г) знову запустити двигун на 3-4 секунди. І заглушити його, знову долити рідину (при необхідності);

д) запустити двигун, проконтролювати рівень масла в бачку, прокрутити кермом в одну потім в іншу сторону;

е) опустити передні колеса автомобіля;

ж) прокрутити кермом в одну сторону і випустити повітря з сапуна ГПК (що знаходиться під валом сошки ГПК), потім прокрутити кермом у зворотний бік до упору і знову випустити повітря з сапуна ГПК.

Герметизація системи гідропідсилювача керма КамАЗ завершена, можна проводити ходові випробування.