ГПК ЗІЛ

Гідропідсилювач кермового управління ЗІЛ

Застосування : призначений для установки в систему рульового управління автомобілів “ЗІЛ”. Зменшує зусилля, що витрачається водієм на керування, розвантажує рульове колесо від ударів, що виникають при їзді по нерівній дорозі, підвищує маневреність і безпеку руху. Використовується  на вантажних авто ЗІЛ-130, ЗІЛ-131.

Каталоговий номер : 130-3400020, 130-3405010, 4331-3400020, 4331-3400020-02

ПРАЙС

Ціни ремонту

уточнюйте у наших менеджерів.

Опис

Технічні характеристики:

Клас чистоти робочої рідини :  12 по ГОСТ 17216-71

Вид : гідравлічний

Особливості :  під палець

Вузол управління :  управління рульове

Кінематична в’язкість масла, сСт :  40-70

Робоча рідина (рекомендована) : моторні масла: М8 і М10 (ГОСТ 17479.1-85); Гідравлічні масла: МГ-30 (ТУ-38.10150-79), МГЕ 46В (ТУ38.001347-83); Гідравлічне масло А (ТУ38.1011282-89); Індустріальне масло: І-30А, І-40А, І-50А (ГОСТ 20799-88)

Вага, кг : 42

Пристрій і принцип дії гідропідсилювача керма ЗІЛ

Гідропідсилювач рульового управління автомобіля ЗіЛ-130 встановлюється в систему рульового управління. Призначений для зниження зусиль, що додаються водієм  при керуванні автомобілем, розвантаження рульового колеса від викликаних нерівностями доріг ударів, підвищення безпеки та маневреності руху.

При експлуатації автомобіля і, відповідно, роботі ГПК необхідно регулярно, в зазначені в карті змазування терміни проводити перевірку рівня масла в гідросистемі (мал.1), а також промивати насосні фільтри. Щодня перевіряється герметичність шлангів та з’єднань. Натяг ременя насоса необхідно перевіряти при кожному ТО. Дана регулювання здійснюється шляхом переміщення самого насоса. Провисання ременя при нормальному натягу між шківом насоса ГПК і вентилятора при діючому зусиллі в 4 кгс має перебувати в діапазоні 8-14 мм.

В системі ГПК  має застосовуватися тільки чисте відфільтроване масло, марка якого вказується в карті змазування. Заливка масла проводиться через лійку, що має подвійну сітку і фільтр, який встановлений в бачку насоса ГПК (мал.1). Рівень масла перевіряється при прямо встановлених передніх колесах автомобіля. Перед зняттям кришка бачка ретельно очищається і промивається бензином. Масло доливається до його появи над сіткою фільтра при роботі двигуна на холостому ходу. При використанні забрудненого або неякісного масла збільшується швидкість зносу деталей системи.

Мал. 1 – Гідросистема (насос ГПК) автомобіля ЗіЛ-130

1 – патрубок; 2 – бачок; 3 – прокладка; 4 – сітчастий фільтр; 5 – сапун; 6 – кришка бачка; 7 – шайба; 8 – гайка-баранчик; 9, 10 – ущільнювальні кільця; 11 – прокладка колектора; 12 – прокладка бачка; 13 – лопасть гідропідсилювача; 14 – конусна втулка; 15 – шків; 16 – корпус; 17 – передній підшипник; 18 – сальник; 19 – вал; 20 – задній підшипник; 21 – статор; 22 – ротор; 23 – розподільний диск; 24 – кришка; 25 – перепускний клапан; 26 – нагнітальний отвір; 27 – регулювальні прокладки; 28 – сідло запобіжного клапана; 29 – запобіжний клапан; 30 – колектор.